.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکسیناسیون ۹۰ درصد از فرهنگیان مازندران
۹۰ درصد از فرهنگیان مازندران دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از واکسیناسیون ۹۰ درصد از فرهنگیان استان در مرحله اول خبر داد و گفت: یکی از شروط اصلی در بازگشایی حضوری مدارس، واکسیناسیون معلمان است که یک مرحله آن انجام شده و از چهارم شهریور ۱۴۰۰ مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان استان نیز شروع خواهد شد.

او افزود:واکسیناسیون مرحله دوم را باید جدی بگیریم و از روسای شهرستان‌ها و مناطق انتظار می‌رود تا با ادارات بهداشت همچون گذشته تعامل خوبی داشته و فضای لازم را در اختیار تیم واکسیناسیون قرار بدهند.

سعدی پور با تاکید بر اینکه در ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان پایه‌های ورودی مدارس باید وضعیت موجود بهتر شود، گفت: در ثبت سفارش کتب درسی در میان پایه رتبه اول کشوری را تا این لحظه در اختیار داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برگزاری ۱۶۳ هزار نفر ساعت دوره ضمن خدمت در خصوص سواد رسانه‌ای، افزود:۴۳ هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت نیز در دست اجرا داریم.

سعدی پور بر ثبت نام دانش آموزان از طریق سامانه‌های سیدا و پادا تاکید کرده و گفت: با توجه به زمان اندک باقیمانده از اولیای محترم انتظار می‌رود تا سریعتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

او افزود:ستاد‌های ثبت نام شهرستان‌ها و مناطق نیز نسبت به رعایت محدوده ثبت‌نام و راستی‌آزمایی آن دقت کافی را به عمل آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: نظارت ویژه در خصوص مدارس غیردولتی به ویژه در رابطه با مجوز‌های نوسازی نیز مدنظر ماست. همچنین در خصوص ضدعفونی مدارس باید با حساسیت زیاد وارد عمل شویم.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.